Στο παγκοσμίως γνωστό περιοδικό SPIEGEL (στην ON-LINE έκδοση) φιλοξενήθηκε το «Παραδοσιακό Μπακάλικο».
«...Οι καταναλωτές αναρωτιούνται πλέον πιο συγκεκριμένα πώς ξοδεύουν τα ευρώ τους. «Σε καιρούς κρίσης ο κόσμος θέλει περισσότερο ελληνικά προϊόντα», λέει η Γιώτα Τσιονοπούλου, η οποία εργάζεται σε ένα μπακάλικο με εκλεκτά προϊόντα, σε μια συνοικία της Αθήνας, στο Παγκράτι. Εκεί υπάρχουν μόνο ελληνικά τρόφιμα -από ρύζι της Μακεδονίας μέχρι μέλι από την Κρήτη. Τα καταστήματα πάνε καλά, αναφέρει η 50χρονη. Εν μέσω κρίσης ο ιδιοκτήτης άνοιξε και ένα δευτερο κατάστημα».
Και στο γερμανικό πρωτότυπο: «...Nun überlegen sich Verbraucher offenbar genauer, wofür sie ihre Euro ausgeben. "In Krisenzeiten wollen die Menschen mehr griechische Erzeugnisse", sagt Yota Tsionopoulou, die in einem Feinkostladen im Athener Stadtteil Pangrati arbeitet. Dort gibt es nur Lebensmittel aus Griechenland - von Reis aus der Region Mazedonien bis zu Honig aus Kreta. Die Geschäfte liefen gut, erzählt die 50-Jährige. Mitten in der Krise habe der Besitzer einen zweiten Laden eröffnet».
Και στο γερμανικό πρωτότυπο: «...Nun überlegen sich Verbraucher offenbar genauer, wofür sie ihre Euro ausgeben. "In Krisenzeiten wollen die Menschen mehr griechische Erzeugnisse", sagt Yota Tsionopoulou, die in einem Feinkostladen im Athener Stadtteil Pangrati arbeitet. Dort gibt es nur Lebensmittel aus Griechenland - von Reis aus der Region Mazedonien bis zu Honig aus Kreta. Die Geschäfte liefen gut, erzählt die 50-Jährige. Mitten in der Krise habe der Besitzer einen zweiten Laden eröffnet».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου