ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΖΗΚΟΣ ΣΤΟΝ «ΜΠΑΚΑΛΟΓΑΤΟ»: ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ

-Ζήκος: Εσύ όχι παλαμάκια! Να παλαμοκροτάν αυτοί που πληρώνουν! Όχι εσύ που θέλουμε τρεις κιμωλίες στο γράψε-σβήσε τη βδομάδα για σένα, έτσι;
-Ζήκος: ...και με κρατάς και τον Ίκα! Ποιος είν’ αυτός ο Ίκας;
-Μπακάλης: Τι γίνανε οι φακές; Τις πούλησες;
Ζήκος: Δεν τις πούλησα, φύγανε μοναχές τους! Διότι σκάσανε οι φακές, βγήκαν τα μαμούνια, πήρε κάθε μαμούνι στην πλάτη από μια φακή και δρόμο τον ανήφορο!
-Ζήκος: Τι είν’ ν’ αυτό;
Μπακάλης: Το γαμπριάτικο υποκάμισο.
Ζήκος: Και γιατί το λες υποκάμισο, τι είναι, υπολοχαγός;
«...Τ’ άκουσα τι είπες, μου έβρισες το θείο!».
-Μπακάλης: Τον βλέπεις τελευταία που έχει αδυνατίσει; Κάθε βράδυ στο φαΐ του τού βάζω από λίγο παραθείο!
Ζήκος: Να μου κάνεις τη χάρη! Τ’ άκουσα τι είπες, μου έβρισες το θείο!
-Ζήκος (στον Κιτσάρα): Άλλαξες μάρκα πάλι. Ε, δεν πας στο διάολο, αλλάζεις όλο μάρκες, θα μου κάνεις το λαιμό μου χάλια, δεν μπορώ να μιλήσω... Μια μάρκα θα φουμάρεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου