ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ & ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΒΟΓΙΑΤΖΙΔΑΚΗ, ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

Ο Μπακαλογιάννης πιστεύει πρώτα απ' όλα στην αξία των καλών προϊόντων. Επίσης, εκτιμά ότι το καλύτερο προσόν ενός μπακάλη είναι το... στόμα του, το μιλητό. Ακολουθούν μερικές από τις αγαπημένες φράσεις-ατάκες του...
«Δεν είμαι ο Μπακαλογιάννης, δεν είμαι ο Βαρδινογιάννης. Θα γίνω όμως ο… Μπατιρογιάννης».








λογαριασμός του Μπακαλογιάννη: «Πόσο κάνουν;», ρωτά ο πελάτης. «20,50. Δώσε μου όμως 50 και 20 λόγω κρίσης!», ο Μπακαλογιάννης…

-«Ωραία πράγματα έχετε εδώ!» θαυμάζοντας η πελάτισσα. «Ναι, αλλά μην το πείτε πουθενά κι έρθουν να μας τα πάρουν!». Κόκαλο η πελάτισσα.

-«Σπεσιαλιτέ μου ο λογαριασμός».

-«Είστε από την Κρήτη, κύριε Γιάννη;». «Όχι! Από το Ρέθυμνο»...

-«Είμαι μεγαλομπακάλης και μικροεισοδηματίας».

-Ο Μπακαλογιάννης κολακεύει την πελάτισσα: «Η ζάχαρη είναι αλμυρή μπροστά σας!».

-«Δουλειά έχω, λεφτά δεν έχω». 

«Είναι φρέσκο το γάλα;», ρωτά η πελάτισσα. Και ο Μπακαλογιάννης: «Κυρία μου, τρεις ώρες πριν ήταν χορτάρι!». (επιγραφή στο Μπακάλικο της Ηλιούπολης).

-Πάει ο πελάτης ένα παξιμάδι στο Μπακαλογιάννη στο ταμείο. Και ο τελευταίος: «Μήπως θυμάσαι πόσο κάνει;»…

-Ο Μπακαλογιάννης αντεύχεται: «Ο Θεός να μ' έχει καλά, να με βλέπετε να χαίρεστε!».

-«Θέλω μια καλή γραβιέρα», ο πελάτης. «Δε θα σου δώσω μια καλή!». Παγώνει ο πελάτης και γουρλώνει τα μάτια!... «Θα σου δώσω μια πολύ καλή»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου